.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی دوشنبه

اعلام اسامي بعضي از وزراي كابينه آينده توسط رئيس جمهور آنهم از تلويزيون با توجه به پرونده دار بودن آنها موجب تعجب مردم شد. خانم فاطمه آجرلو كه براي وزارت رفاه در نظر گرفته شده به دليل هم پرونده بودن با ماجراي پاليزدار اكنون تحت تعقيب دستگاه قضائي است و وزير صنايع كنوني كه وعده ابقاي وي داده شده داراي محكوميت در دادگاه مي باشد.

بعد از اعلام نظر صدا و سيما كه از وجود فقط سه ترانه موسوي در ليست ثبت احوال خبر داد كه يكي متولد 1363 در پاريس است و در همانجا زندگي مي كند ديگري 40 ساله كه از ايران خارج شده و بازگشت نداشته و ديگري كودكي دو ساله است بعد از جستجو در اينترنت اين بار نام ترانه موسوي در كتاب اول پيدا شد. وي مدير يك آموزشگاه كامپيوتر در شهر گرگان است . سايت آينده كه اين خبر را داده مي افزايد : پيش از اين هم فردي با همين نام در يك كنسرت موسيقي يافت شده بود. اطلاع موثق يكي از كاربران در اين زمينه از وجود بيش از 250 شخص با نام ترانه موسوي حكايت دارد .

منابع نظامي سايت صهيونيستي « دبكا » به نقل از منابع اطلاعاتي ژاپن مدعي شده اند اواسط خرداد ماه سه موشك كوتاه برد نوين كه توسط ايران كره شمالي و سوريه طراحي شده در جنوب سوريه آزمايش شده است . اين منابع مدعي شده اند موشك هاي مختلفي از ايران و كره شمالي به سايت پرتاب موشك « جبل دروز » در نزديكي شهر « سالخند » سوريه ارسال گرديده است . به گزارش تابناك اين گزارش همچنين مي افزايد : پس از دو هفته تدارك براي پرتاب اين موشك ها پرتاب دو مورد از آنان با شكست مواجه شد. اين ادعا در حالي است كه در گزارش منابع اطلاعاتي ژاپن از شكست اين آزمايش موشكي خبري نيامده است اما سايت اسرائيلي با اعلام اينكه اين موشك ها با بردي بين 800 تا 1000 كيلومتر آزمايش شده افزوده اند كه اين آزمايش موشكي با شكست روبه رو شده است . براي اين گزارش هيچ منبعي مشخص نشده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.